Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

ΜΕΝΩ ΕΚΤΟΣ!




Οκέι, μπορεί να ήταν λίγοι (για «εκλεκτούς», θα σας γελάσω), αλλά ούτε με δωδεκάποντα Casadei και Dolce & Gabbana κατέβηκαν στην πλατεία ούτε με ποτήρια κολονάτα στο χέρι και με κρασί ροζέ από ποικιλία Cabernet Sauvignon. Λίγη στυλιστική χιπστεριά μόνο (Ποτάμι γαρ) και κάτι από εκείνο το μαλλί κομμωτηρίου που ξέμεινε από την εποχή της Φάνης–Πάλλη Πετραλιά. Κατά τα άλλα… μια ωραία ατμόσφαιρα! Όλα τα μνημονιακά μπουμπούκια μαζεμένα στην πλατεία! Πολιτικά ξεφτέρια αντάμα με νιόφερτους ευρωλάγνους. Τα ύστερα του κόσμου…

Διαδηλωτές με στυλ! Όχι σαν κάτι εργάτες και συνταξιούχους του ΠΑΜΕ που σε ξεκουφαίνουν με τις ντουντούκες και τις αγριοφωνάρες τους. Εδώ «παίζει» πολιτισμός! Από τη μια ο Λυχούνας κι από την άλλη ο Παπακοσμάς! Κοσμοπολίτες και ταξιδευτές γενικώς! Και με τα έξοδα πληρωμένα. Κατά τα άλλα, λιγότερο κράτος!

Μένουμε Ευρώπη! Εγώ συγκάτοικος με τον Πασχαλίδη στην ίδια ήπειρο! Οποία τιμή, μπρε! Και με την Κορινούλα τη Χιώτη την Πρασά! Κλαίωωωωω!!! Κλαίω και συμμετέχω! Με εσάς, αδέλφια! Σινιέ πράγματα! Κυριλάτα! Ανοίξαν τα ματάκια μου! Πού ήσασταν μωρέ τόσα χρόνια που έτρωγα τα νιάτα μου (και την ομορφιά μου) με τους αναρχοάπλυτους και τους Συριζαίους; Γιατί μου κρυβόσασταν; Τι; Δεν κινδυνεύαμε να μείνουνε ορφανά και δεν απειλούμασταν από απομόνωση; Ε, για να τα λέει αυτά ένας εγκέφαλος όπως ο Αντωνιάδης, κάτι παραπάνω θα ξέρει… Μην πω για το αναλυτικό πνεύμα του Δέμπα! Η Σχολή του Σικάγου στα πόδια σας. Να τον ακούει η Ναόμι Κλάιν και να σκίζει τα πτυχία της!

Στου Καπνεργάτη, αδέλφια μου, στου Καπνεργάτη! Τέτοια χλίδα, ούτε τότε με τη (λέμε τώρα) συγγραφέα Χρυσηίδα Δημουλίδου! Μοντελάκια όλοι με προεξάρχοντα (ποιον άλλον;) τον Μάκη. Του κουτιού σας λέω! Γαμπρός! Όχι, δηλώσεις δεν έκανε, αλλά το έχω σιγουράκι: θα βγάλει δελτίο Τύπου!

Ξεχνάω κάποιους; Μισό να δω το φωτορεπορτάζ του ακαταπόνητου Μαρκουλίδη… Σωστά… Στο βάθος προς Περβανά μεριά, αυτός ο θεματικός του τουρισμού (Αμοιρίδης, ε;), γωνία Αβέρωφ και Μεγάλου Αλεξάνδρου ο Δημοσθένης Τουλκίδης (χωρίς φο τατού) και κάπου στο κέντρο ο Θόδωρος ο Μαρκόπουλος με τη δήμαρχο Τσανάκα. Κοινώς: αραία-αραία, καμιά σαρανταρέα…

Μένω Θάσο, ρεεεεεεεε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου