Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

ΑΙΣΧΥΝΟΜΑΙ... ΓΕΝΙΚΩΣ

                                                                                    Θαύμα ή προβοκάτσια;



Καλέ τι ακούω; Ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ διαθέτει αρχείο με δημοσιεύματα, το περιεχόμενο των οποίων δεν διάκειται φιλικά μαζί του; Και άντε και το έχει! Που το «αξιοποιεί» όμως αναλόγως… πού το πας; Γιατί, αν δεν κάνω λάθος, κάτι τέτοια χαρακτηρίζονταν κάποτε ως χαφιεδισμός και φακέλωμα. Τώρα;

Αχ, σύντροφοι! Ακόμη να το μάθετε ότι και οι τοίχοι έχουν αυτιά; Ακόμη;

Τιγκάραμε στις Λευκές Νύχτες! Που είσαι, ρε Μολιέρε, με τους Αρχοντοχωριάτες σου!

Το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών του δήμου Καβάλας πραγματοποίησε –λέει– εκδήλωση για όλες τις γυναίκες-μέλη των ΚΑΠΗ του δήμου Καβάλας. Ανάμεσα στα θέματα της εκδήλωσης (κάτι για ενδοοικογενειακή βία και σωματεμπορία) είναι και αυτά της σεξουαλικής παρενόχλησης και του βιασμού! Ξεμωραθήκαμε εντελώς!

Πειράζει που τον μόνο «κόφτη» που ξέρω, αισχύνομαι να τον περιγράψω δημόσια;

Βλέπεις αυτήν την απίθανη την Αυλωνίτου του ΣΥΡΙΖΑ στην Αννίτα Πάνια και, όσο να πεις, ένα πολιτισμικό σοκ το παθαίνεις…

Ε, το ότι στελέχη της Νέας Δημοκρατίας θα ποστάριζαν κείμενα του Καστοριάδη, ούτε στα πιο τρελά μου όνειρά μου. Που λίγα δεν θα τα έλεγες…

Ζούμε μεγάλες στιγμές! Το Kavala AirSea Show απέκτησε Τιμητική Επιτροπή! Τι tempora και τι mores μου λες...

Ένα-ένα τα παραδοσιακά επαγγέλματα σβήνουν. Πρόσφατα μας τέλειωσε και αυτό του ειδικού ρεπόρτερ για θέματα Γιουροβίζιον!

Τι έκπληξη κι αυτή! Ο Μιχαλολιάκος ο πιο πλούσιος από τους αρχηγούς των κομμάτων! Καλοστημένη η φάμπρικα!

Υπερπαραγωγή! Τούρτα, σαμπάνια, άνθη και φόντο Βελουχιώτης! Πολάκης for ever!

Πιο δημιουργική ασάφεια από αυτήν που στείλαμε στη Γιουροβίζιον δεν νομίζω να υπάρχει.

Ούτε ένα ούτε δύο! Εννιακόσια δενδρύλλια ινδικής κάνναβης βρέθηκαν μέσα σε θερμοκήπιο της Κρήτης! Λέτε να έγινε επικονίαση στις παρακείμενες ντοματιές, να σπεύσουμε για… σαλατικά;

Ναύτες του Πολεμικού Ναυτικού με γραβάτα! Καμμένος λέμε…

Κοιτάξτε τώρα τι πήγα και θυμήθηκα! Τον μακαριστό Χριστόδουλο να ραίνει με αγιασμό το… Χρηματιστήριο και αμέσως μετά να δηλώνει ότι η πίστη μετακινεί βουνά, επομένως και χρηματιστηριακούς δείκτες…

Κι αφήστε τον Χριστό να λέει πως αν θέλεις να κερδίσεις τη ζωή σου, πρέπει να τη χάσεις… Ψιλά γράμματα!

(Ξανά)ερχεται στον Παναθηναϊκό ο Ζιλπέρτο Σίλβα. Άντε και τον Φυλακούρη, βρε…

Συγγνώμη τώρα, αλλά εσείς αυτόν τον Χιώτη του Βήματος τον κόβετε για… σπίρτο; Όχι, πείτε μου…

Η ΕΡΤ έβγαλε ανακοίνωση για την αποτυχία στη Γιουροβίζιον. Να γελάς ή να κλαις;

Λευτέρης  Πανταζής στον ποδοσφαιρικό ΑΟΚ, Βαγγέλης Παππάς στον μπασκετικό. Σαν να λεμε… Λε-Παπ! Ταραχή!

Και τώρα, ο προβληματισμός και η εκμυστήρευση μιας ακόμη ψηφοφόρου: κορίτσια έχω ένα θέμα που με πρωβλιματίζη και χριάζομε την βοήθηα σας! Λήγο καιρό πριν μήνω έγγυος είδα στον ύπνο μου άγελο κυρίου που μου έλεγε πος θα κάνω ένα όμορφο κορίτσι και μούδινε ένα λουλούδι σαν κρίνο. Δεν ξέρο πος να το πω στον άντρα μου ότι μπορί το παιδί να μην είναι δικό του. Τι να κάνο, έχο χάση τον ύπνο μου!!!

Το κέρατό μου μέσα… γενικώς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου