Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

ΠΟΙΟΤΗΤΑ!!!



Ίσα που πρόλαβε ο έρμος ο Σιμιτσής να αποσώσει την κριτική του για τα 80.000 ευρώ που θα ξοδέψει φέτος η Δημοτική Αρχή για τις εκδηλώσεις των Χριστουγέννων. Με το που έβαλε την τελευταία τελεία στους προβληματισμούς του τού την «έπεσε» η καλλιτέχνις-αοιδός Εύη Κρανιδέλη! Θεά! Τον έκανε τον «τοίχο» του Κωστή… Φωτιά στα Σαββατόβραδα! Μόνο μουσική υπόκρουση από το άσμα Gay By And Good Bye έλειπε για να δέσει το πράμα και… ποιοτικά.

Κι επειδή κάτι τέτοια πρέπει να τα «σώζουμε» για καθαρά ιστορικούς λόγους, ιδού όλο το πόνημα της κυρίας Κρανιδέλη. Σύνταξη, ορθογραφία (και… νόημα), δικά της!

περισυ επειδη ημουν στη καβαλα της εκανα μια προταση της μανταμ τσανακι την εξης .να στηθει ενας προτζεκτορας στη πλατεια και μεσα απο 5000 φωτογραφιες να επιλεγαμε σε ενα δεκαλεπτο μια αναδρομη ολων των δημαρχων μεχρι κι αυτην που θα ελεγε το καλη χρονια .μονταζ σπικαζ η ελευθερια καραδημου ,για να γινωταν επιλογη απο τοσο υλικο θελαμε μια βδομαδα τουλαχιστον με φωτογραφιες της καβαλας και αναφορα ολων των δημαρχων .μετα της προτεινα να τραγουδησει ο ματθαιος γιανουλης με την ορχηστρα του εγω κι οσους καβαλιωτες ειχε υποχρεωση το τσανακι .δεν ειναι τυχαια τα επιθετα τελικα ποτε ,ειχα κανωνισει να μπουν φωτιζωμενοι φαροι σε ολη τη καβαλα .θα ψηναν σουβλακια κι ολα τα χρηματα θα πηγαιναν στο κοινωνικο παντοπωλειο με δωρεαν κρασι .κι αφου εκλεισα ολα αυτα μετα με εστειλε σε μια στο πυθαγορα ανυπαρκτη που δεν εχει κανει μεχρι τωρα τιποτα απλα πληρωνετε ,μου λεει αυτη .το κλεισαμε το μπατζετ των γιορτων δεν υπαρχουν αλλα χρηματα ,.α ναι της λεω ?εμενα μου ειπε η δημαρχος να ενεργησω ετσι .μετα παιρνω τηλεφωνο το τσανακι δε το σηκωνε ,υστερα με πηρε μια φωτεινη και μου εκανε προταση να μου δωσει 500 ευρω να τραγουδησω σε μια εκδηλωση σε καπι για να μου κλεισουν το στομα .της ειπα κι εγω .ακουσε κοπελα μου .εγω αυτα ολα δε τα κανω για να παρω χρηματα .τα κανω για τη πολη μου .οσο για να τραγουδησω σε τετοια ατομα παω δωρεαν .σας τα χαριζω δε θελω κι επειδη ειστε και φτωχοι οπως καταλαβα θα φροντισω να τα κανω δωρεαν ενταξει ?ειχα μηλησει με
τον βιζυκα που θα καλυπτε τα παντα κι ειχα βρει και χορηγους κι αλλους .η απαντηση ηταν οχι .δε γινετε .αρα ?δε θελαν εμενα ,.τι να λενε στη καβαλα οτι η κρανιδελη εκανε υπεροχη εκδηλωση και να μηλαν για μενα?ε οχι βεβαια .ο βρωμικος υπουλος χαρακτηρας κι η ψευτια τους με εκανε να θελω να τη φτυσω αλλα ελεγα τζαμπα και το σαλιο .κατοπιν εβαλα μια φιλη να παρει τηλεφωνο και να το παιξει δημοσιογραφος και να ζητησει τη τσανακα και να της πει γιατι το ακυρωσε ολο αυτο .εγω ακουγα απο διπλα .οταν ανεφεραν το καναλι που επαιρνε η τσανακα δε βγηκε στο τηλεφωνο και βγηκε ο λολιδης .αυτη φοβηθηκε .εγω βεβαια εκανα πλακα πλεον απλα αυτοι δε το ξεραν και ειναι και στο δημο .που επρεπε να τσεκαρουν πρωτα και μετα να μηλησουν ,.τοσο αναξιοι ειναι .βγαινει λοιπον ο λολιδης και λεει .παρακαλω ?του λεει η υποτιθεμενη δημοσιογραφος .εχουμε μια καταγγελια απο την κυρια κρανιδελη που της ακυρωσατε μια εκδηλωση που τα ειχε ολα ετοιμα και ξαφνικα τη πεταξατε εξω .,μπορειτε να μου πειτε το λογο ?και λεει ο λολιδης .τη κυρια κρανιδελη τη ξερετε ?σαφως και τη ξερω λεει η υποτιθεμενη δημοσιογραφος .κι απανταει ο λολιδης .δεν ειμασταν σιγουροι για τη ποιοτητα της εκδηλωσης ..αυτος ηταν ο λογος .δεν εχω να πω κατι αλλο .απλα ο λολιδης κι η τσανακα κι οι υπολοιποι της ποιοτητας ας καλεσουν φετος να τραγουδησει ο σταροβας το εχω παθει ποιοτητα .κι ας το προσεξουν αυτο .πολλες ποιοτητες ουσιαστικα ειχαν προβλημας .σαπιλας μουχλας και βοθρου μ ανασα για το δημο .καλες γιορτες λοιπον .,

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς μετά από όλα αυτά, αλλά εγώ τα έχω πάρει στην κράνα με τη Φωτεινή! 500 ευρώ για την Κρανιδέλη, μωρό μου; Πας καλά; Τη θεά 500 ευρώ; Τώρα να βγει στο EXTRA 3 η Εύη με τον Μπάμπη τον Σεξολόγο και τον Μις Εθνικά Μπούτια, τα «μάσησε» τα 500! Αλλά τι κάθομαι και λέω! Πού χάθηκε το σέβας για να το βρει η Φωτεινή…

Υ σ τ ε ρ ό γ ρ α φ ο εκτός… πλάκας: αν όντως ευσταθεί αυτό που ισχυρίζεται η κυρία Κρανιδέλη (ότι δηλαδή της έγινε πρόταση να τραγουδήσει στα ΚΑΠΗ) και ασχέτως του ποσού της προτεινόμενης αμοιβής της, τότε αυτομάτως τίθεται θέμα σοβαρότητας της ίδιας της διοργανώτριας αρχής. Και μένω εδώ…

1 σχόλιο:

  1. Άλλο πάλι και τούτο! Τι άλλο θα μας βρει τους έρμους; Και η πλευρά του δήμου όμως, μεγάλη σοβαρότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή